No wonder

Posted by Unknown On 17 January 2013 0 comments

As salam.. lama xcoret kat sini... memandangkan xdok kijo'e nok wat.. bolela nk jenguk2 sat belog ni.. kui3.. Lo ni aku cuti sem.. ada la cuti sebulan.. tak tau eh nak buat apa.. hari hari dok ngadap laptop ja kerjanya.. nk tgok tb, xsyiok la plak.. dok la terperuk dalam bilek.. dok buat jadah apa pn xtaula.. haaha.. boring weh.. nk kerja rsa mlas.. rasa nk berehat panjang.. ala, sebulan ja... nmpak ja mcm lama.. pejam celik pejam celik, abes da.. mcm yg cuti sem aritue.. lagi baq hang.. depa dok bagi sampai 6 bulan... mau xbedengung kepala2.. tp, sat ja.. ni pn rasa mcm, aihhh cepat betoi sem ni abeh.. rasa mcm smlam bru msuk sem.. dok jdila mcm2 msa sem  ni... 


Tiap2 hari aku dok ngadap laptop ni.. moga xdop kijo'e lain kae.. hok ni jah buleh wat pom.. APTB.. har3.. xdak benda nk coret.. ni pn bru hbeh lyan cerita setia hujung nyawa, kt tv3.. sedap la plak cerighta tu.. kira start blik kampung, memg dok natap la jam 7.00... ada la cerita dia isnin sampai khamis... memg xleh miss.. marka dia comey ehh.... punya xpuaih hati, aku p cri facebook dia.. Nelydia Senrose.. bru la aku tau.. dia ni gadis kacukan.. patot la pn.. xsabiaq nak tnggu episod last.. apa la jadi kt cerighta ni.. mak aku dok kata, dia ni mati nanti.. haha.. entah betoi ka x..


0 comments:

Post a Comment