BORO BORO by ARASH :)

Posted by Unknown On 15 July 2011 0 comments



Assalammualaikum w.b.t... uit2.. dalam keboringan dan ketidak tahuan nak wat ap2.. mai aku nk hbaq kt hangpa 1 benda.. la nie.. aku nak tnjuk kt hngpa satu lagu.. lagu nie memg beest n tersgt sempoi laa... aku pn dok knai lgu ni, dri member aku gk....mula2 aku dgaq dlu, memg mcm pelik ja lagu ni.. kelakar pn ada... tp lama2... memg kena dg n jiwo.. hahaha...tp memg bes la.... kalu skali dengaq.. kompem nak lagi... hahha.. lgu nie, sbnarnya bhasa PARSI.. try la lyan... LIRIK da disediakan.. utk memudahkan prosees pengHAFALan oke!.. boro boro.. JOM LAYAN~ :)





boro-boro by Arash

Roozi bod, asheghe to bodam
 Az daste to kheyli razi bodam 
Aman to bad sheitoni kardi 
Nazdike man naya to 

Boro boro delam toro toro nemikhad 
Digeh digeh nemikham bebinamet 
Boro boro delam jaye digeh digeh hast 
Digeh digeh nemikham bebinamet 
(Repeat 2X) 

Rozi bood, asheghe to bodam 
Az daste, kheyli razi bodam 
Aman to bad sheitoni kardi 
Delam asan toro digeh nemikhad 

Rozi bod, asheghe to bodam 
Az daste to kheyli razi bodam 
Ama to bad sheitoni kardi 
Nazdike man naya to 

Boro boro delam toro toro nemikhad 
Digeh digeh nemikham bebinamet 
Boro boro delam jaye digeh digeh hast 
Digeh digeh nemikham bebinamet 
(Repeat 4X) 

0 comments:

Post a Comment