LOVE HURT2

Posted by Unknown On 23 January 2011 0 comments

....... Nama dy xperlu dsbutkn.. Aku knal pn, dr seorg shbat ni gk.. Knal pny knal.. Dptla no tepon dy.. Dh 2, ap lg.. Msgla.. Ap yg aku dpt tau, yg dy ni bru break dgn pkwe dya.. Knon2 aku simpati dgn nseb mlang dy.. "cian kt awk..." Lame kelamaan.. Kmi pn rapat.. Nthen trbinalah mahligai impian.. (impianla sgt) Hahha.. Mcm aku ckp td, dy org 1st yg jd cnta jrah dkat aku.. Yg sblum ni, jauh kn.. Memg la lain.. Dpt jmpa slalu.. Well, dh ad dpan mta, xkn nk surat2 lg.. Hehe.. Aku yg kekok tentg cinta, tah cmna jd ekspert.. Walaweh.. Aku blajar dan aku knali dy.. Tp, aku ni bknla bek sgt.. Usha pragai sudh.. Nek nyampah.. Dh la huduh.. Kuat bebal pulak.. Haha.. Hbes tempias kt dy.. Gla, dlu aku memg burok beben0r pgainy(pengakuan braniku).. Ish2.. Yg dy ni pulak, jnis tngkap tacin.. Aku pn sme.. Nah! Amek ko.. Dua2 kpala bebal.. Pdan muka.. Bnyk kali aku say break kt dy(wal hal dlm ati men2) smpai stu thap yg membebalkn, Kami pn brpisah.. Nah! Msa tu bru nk kelam kabot minx maaf la, apela.. Lol.. Tiada maaf lg buatku.. Bak kta omputeh, no mercy! Amek kau! Lpas 2, aku pn beremo la jp.. Sdy xdpt trma hakikat.. Feuw.. Bkn sng kot.. Mse dgn dyla aku bnyk blaja ap e2 cinta.. Huhu.. Dan.... .. Ati ini kembali sepi skuntum rindu.. Pd msa yg sma, aku stil contact dgn exgf aku yg 1st.. (dy da pkai enset time tu) Dptla jmpe dy blek.. Time 2, aku critala smuany kt dy(ex1).. Jiwa aku memg meresah time tu.. Dyla yg jd peneman dikala sunyi.. Mcm2 la yg trjdi.. Mse tu, pintu ati aku memg say xnk jtuh cinta g(ayat je tu).. Trus jdikan dy adk angkat.. Memg terangkat.. Haha.. Lma kelama2 an, kami pn rapat.. Lau da pape, aku hbq kt dya.. Everything.. Dh lame2 tu, ati pn bertaut pda dy.. Hehe....pas2 dgn tdak semena2, aku bcinta dgn dy lek.. Pergh.. Memg gla.. Dh ptus n jd ex.. Bleh pulak smbg lg.. Ish2.. Memg cinta buta sngguh.. Terjalinla sbuah cinta.. Epi la time 2.. Bila yg ptah tmbuh kembali.. Lalu terbinalah kenangan n n0stalgia antara aku dan dya.. Mcm2.. Smpai stu thap, dy wt lirik lgu utk aku.. Pergh.. Memg tacin senikata dya.. Mau bca lrik lgunya? Leh tgok kt bwah@@@ Tp dok brcintun dgn dy, still xjumpa2 gk? Ades.. Pham2 jela dok jauh.. Aku ni bkn jnis kaki bjalan.. Tp, keinginan aku nk jmpa dy memg tinggi.. Tgok gambaq ja.. Dga sore dlm tep0n.. Jmpa pn dak? Bila la agknya.. Dan berlarutan smpai skrg.. Antara aku dgn dy, btahan kot sthun lbih.. Pastu... Ades ptus lg? Sbbny dy xthan dgn pgai aku.. Kata dyla.. Aku ni memg hot tempered.. Jap2 nek angn.. Jgn kta angin, rbut, taufan.. Smua mai.. Har2.. Gla aku ni.. Ksian kt dy.. Pda mse tu, kt tmpat dy blaja, memg dy syiok kt laki ni.. Yela, baik, hensem, pndai jga ati.. Xmcm aku? Kuat bebal.. Dan...... Memg ske tipu dy.. Bkan tpu main kayu tiga.. Tp, tpu sunat..(dy taula ap yg aku da tpu, sbb aku da crita sgalanya.. :P Pst:lau awk tgah bce bnda ni, diam2 sudh) bkan niat aku nk tpu dy.. Tp aq ad sbb.. Yela dak jhat cm aku.. Xlyak kot tk brdamping org cm dy.. Kehkeh2.. Xperlula aku ckp.. Yg pntg, aku stia pda dy dlu.. Memg sang setia la aku ni(jujur).. Pas2 Mrah2 dy(tp memg dy seorg yg pnybr) bkn sng mau cri da.. Pas2, bertaula ati dy kt laki ni.. Nthen... Dan sebalikny.. Xperlula aku ckp.. Tp, mse tu, kmi blum lost contact g.. Just sbg kwan.. Sjak hari tue, plan2 aku brubh.. Xmao mrah2 g.. Nek hangen xtn2 pasal.. Tp, syg aku kt dy memg ckup mnebal time 2.. Slalu aku wt ayat tacin kt dy..(knon sdy wt kt dy cm2) tp, dy xmau banana fruit 2 times :P lalu terlerailah k.syg antra kami.. Lma gak aku nyepi......... Dan one day.. Aku ketemu penganti.. Pergh.. 1 pergi, 1 mari.. Hehe.. Dan yg aku temui ni.. Smpailah stori aku smpai skg.. Yg asyk meresah xtntu pasal.. Sobs2.. Who dat gurl? Nk tau? Hoho.. Xleh.. Bhaya.. Pertemuan aku dan dy dptlah d rengkaskn, bgai org ngantok dsorongkn bntal.. Xperlula aku stori scra detil.. Sbb xmau aibkn sape2.. Comel org ny(2 yg syg lbih!).. Wewit! :P .. Mse tu, memg aku dhagakan syg dr seorg wanita.. Dy lak dtg.. Aku ngat lg, time 2, ........... Dan trsempak dgnny lalu memblas snyuman(aku nk g bli brg).. Kiutnya! Tp, memg dh lame @&%§ bgtau Tentg dy.. Maybe tu yg bwk jmpa aku.. Mse 1st dy dtg, aku wt kerja cm biasa(berniaga).. Skali skala curi2 pndg.. Jelin2.. Hehe.. Walhal lm ati malu.. Selang beberap mingu, kmi pn rapatla.. Sblum nk rapat, memg kna perli sngguh dgn @§&%! Jelez la tu.. Haha.. Aku ngat lg, mcm mana tmbul kbranian tk meminta no. Tepon dy, hee.. Dlm ati jgn kta le. Dup dap dup dap.. Dh dpat tu.. Yes!! Btapa indahnya dnia.. Huhu, apa lg.. Msg sakan de.. Msj2... Smpaila col.. Mlm tu gk aq gtau nk tepon.. Malu memg malu nk ckp.. Tp mahu.. Haha.. Borak2.. Manja soreny.. :P.. Pas2, ble time msj, aku slitkn kte2 hikmat..(nk couple) Pancing pny pncing, akhrnya dpt jua.. Aku gna umpan biase je.. 2 yg lmbt smbr.. Haha.. Lalu trjalinla sebuah ikatan.. Hehe.. Tp, mse tu, pgai aku stil xbrubh.. Bebal, mrah2.. (even dlu ckp nk brubh) tp xjgak.. Smpai dy nek meluat.. Mse 2 pn, nk jmpak memg pyah.. Lau nk jmpa pn, ............... Bru leh ketemu(aku xdpt nk crita sbb sgalany brmula dri stu)Akhrny ptus jua.. Wuuu.. Sdy.. Jhat kn aku ni? Patutla xkekal.. Pdan muka.. Haha.. Tp, crita aku ni xhbes kt sni.. Ada lg.. Aku pn sdy dgn perpsahan yg ku trima.. Sobs.. Aku mcm biasa.. Meresah xtntu pasal.. Anta msj kt dy.. Nthen, dy bgtau.. Lau nk dy lg, dy suh tnggu hati dy kmbli tk trima cinta.. Tnggu pnya tnggu, akhrnya! Dpt juga.. Memg perasaan yg sdh, brcmpur gumbira.. (brsmbg di part3)

0 comments:

Post a Comment