KENANGAN DULU

Posted by Unknown On 24 January 2011 0 comments

Owh.. Aku hampir terlupa @@@ sblum ni aku ad gtau bout da lirik yg aku dpt mse brcintun dlu.. Well, bkn ap.. Just nk shared.. Katenye lirik ni dy wt sndri n sepenuh ati dy.. Dan.. Inila dy..


Sayang..
Bertahun kita bersama
Bagai semalam baru bercinta

Sayang..
Walau dimana kau berada
Hatiku kan tetap padamu jua

Janganlah pernah kau sakiti..
Janganlah pernah kau ragui
Keikhlasan cinta hati ini
Terhadap dirimu yang ku rindui

Janganlah engkau tinggalkanku..
Aku tak sanggup kehilanganmu
Walau banyak derita mendatang
Ku harap cintamu tak akan pernah curang

Aku berjanji pda driku..
Aku kan mencinta drimu
Cinta seikhlas hatiku
Kan setia pada drimu
Kan setia pada drimu

Nila dy.. Tajuk? Ntah.. Dy pn xtau.. N dy suh bg tjuk tk lgu ni.. Just sekali ja dy nyanyi lgu ni kt aku.. Memg sweet.. Hehe.. Tp ni kisah dlu.. Bila da syg, mcm2 leh jd.. Dh xsyg, hah.. Lantak la kau kt situ.. Kakakaka...


Sungguh tidak ku sangka
Apa yg berlaku diluar jangkaanku
Engkau pergi meninggalkn driku

Takkala hatiku kini
Merindui akan drimu
Ku ingin belaian manjamu
Suara ayumu dan belaian mesramu

Kekasihku
Andainya drimu dpt ku miliki semula
Inginku ulangi saat2 indah bersamamu
Akanku gengam tangganmu
Dan tidak akn ku lepaskn
Sehingga ajal menemui kita

haha.. Ni la antara coretan kata by aku.. Sbny ayat ni dh lame aku tulis.. Xslah 2 tahun lepas kot.. Kui3.. Yg hanya tercoret pd sekeping kertas.. Dlm dok kemas2 bilik aku yg brsepah ni.. Da mcm sarang tikus da.. Haha.. Trjumpela kertas ni.. Smpai skg aku still menyimpan ny.. Bkn sbb kertas.. Tp ap yg trkandung dlm ny.. N skg, aku da coret kt my blog.. Bleh dh buang paper ni.. Haha.. Mana idok nye.. Kertas pn, koyak rabik.. Haha.. Smpai dcni dlu aku mengarang.. Nant ad msa, aku coret ag.. Bye2!! :D

0 comments:

Post a Comment