TENTANG AKU

Posted by Unknown On 20 January 2011 0 comments


Assalammualaikum w.b.t.. Nama aku 
Muhammad Adnan Bin Salim.. Anak kepada Salim dan Zaharah.. Panggil aku adnan or nan sudah.. 
Umur? aku bru 21 taon.. Masih muda? Maybela.. 
Janggut pon xlebat lg.. Huahuahua.. 
Aku ni org parit buntaq.. Dok kat area mana? Pandai2 la crik sndrik.. Tu serba ringkas tentang ako.. 
Nk tao lgi? Meh add ako punya mukabuku, facebook da.. Nan_orangerz@yahoo.com(Tsukiyama Hayashida Adnan).. 
Ha, tue akoelah! Firstly, nk hbaq mai, 
akoe ni tetibe ja nk wt blog ni, memg xda niat pn.. 
Just suka2.. Benda free? Tarook.. 

Lau kna byaq, memg aku wt xtao ja.. Aku tgok member2 aku sikit pnya ramai yg dah ad blog..Jdi, terdetik dihati ni nk buatla jgak.. Hoho.. 
Lg apa ntah nk hbaq mai.. Ako pn xtao.. Aku ni orgnya biasa2 ja.. Tinggi tpi agak kekurgan lebar badan.. Wahaha.. Pi ah tgok sndrik lah.. Pyah btoi.. Tu jela serba serbi tentg aku.. Nant aku update len

nila family aku.. wahahahha

aku da

0 comments:

Post a Comment